Close

BYD | Social Media Content – EURO2024

Ter gelegenheid van zijn internationale partnerschap met Euro 2024 wilde BYD een lokale, Belgische toets toevoegen aan zijn campagnes, naast de wereldwijde campagnes die door het hoofdkantoor zijn gelanceerd.

Daarom hebben we het merk geadviseerd om samen te werken met Wesley Sonck, een voormalige voetballer en Belgisch international met een sterke fanbasis.

Dit leidde tot twee initiatieven:

  • Een autopartnerschap met Wesley Sonck en meerdere posts op zijn eigen sociale mediakanalen om zijn fanbasis te betrekken.
  • Een dynamische social media-spot met Wesley Sonck die jongleert op het eerste voetbalveld waar hij als kind speelde.

Wat hebben we gemaakt?

  • Partnerschapsbeheer tussen het merk en Wesley Sonck
  • Brainstormen en ontwikkelen van ideeën
  • Creatie van een creatief concept
  • Productie management
  • Contentproductie
  • Project management

Geïnteresseerd in contentstrategie en social media-campagnes voor jouw merk? Ontdek hier meer over wat we hebben gemaakt of neem contact met ons op.